سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ

وبسایت تخصصی سواد رسانه

فــــراپــــرده

برای دعوت اساتید با این شماره تماس بگیرید :
09194403050

فراپیشنهاد

  • نقد و بررسی کامل فیلم تایگر زنده است «Tiger zinda hai 2017»

    نقد و بررسی کامل فیلم تایگر زنده است «Tiger zinda hai 2017»

    وقتی سلمان خان سردار سلیمانی هند می شود!


    درآمدی بر سینمای هند همراه با نقداستراتژیک فیلم «تایگر زنده است»


    سلمان خان این بار در دل داعش...


    با تحلیل اختصاصی فراپرده از: 

    پرفروشترین فرنچایز تاریخ بالیوود

    جدیدترین و پرفروش ترین فیلم سلمان خان

    سیاسی ترین فیلم بالیوود در سال های اخیر

    برنده جایزه بهترین جلوه های ویژه در جشنواره 2018 Filmfare

    همراه ما باشید ...

فرابازدید

نويسندگان

همراهان ما

۰

بهترین بازی های بتل رویال سال 2017

 اخبار بازی

بهترین بازی های بتل رویال سال 2017

بازی های بتل رویال بدون شک یکی از داغ ترین مباحث صنعت گیم در سال 2017 بود. در ادامه ما عناوینی را برای شما گردآوری کردیم که حتما باید آن ها را در نظر داشته باشید و در صورت علاقه، آن را روی ایکس باکس وان خود بازی کنید. پس با فراپرده همراه باشید.

PlayerUnknown’s Battlegrounds

PUGB تقریبا به تنهایی توانسته پرچم بازی های بتل رویال را بالا نگه دارد. سازنده این بازی آقای Brendan Greene، ابتدا کار خود را از بازی تیراندازی کامپیوترهای شخصی با نام Arma 3 شروع کرد. PUGB توانسته رکورد بیشترین تعداد بازیکن هم‌زمان را در استیم به دست آورد و هم‌چنین بیست میلیون نسخه در مرحله early access فروش داشته است.

حال این بازی در Game Preview ایکس باکس وان است و در چند هفته اول خود بیش از یک میلیون گیمر را جذب کرده است. چنین استقبالی تا به حال نظیر نداشته و این موفقیت بزرگی برای یک بازی بتل رویال به شمار می‌آید.

صد بازیکن به داخل زمینی بزرگ و جهان‌باز وارد می‌شوند و باید برای زنده ماندن سلاح، ابزار و تجهیزات پزشکی تهیه کنند. این بازی هم‌اکنون با قیمت 29.99$ در دسترس است. برای خرید این بازی از مایکروسافت استور به این لینک مراجعه نمایید.

Fortnite Battle Royale


Fortnite یک بازی دو بخشی است و می‌شود گفت قسمت بتل رویال آن جدا شده و هم‌چنین این بازی کاملا رایگان است. Epic Games توسعه دهنده فورتنیت، از طریق پک های جانبی داخل بازی، درآمد دارد اما اگر شما نخواهید آن‌ها را خریداری کنید، کسی شما را مجبور نمی‌کند!

Fortnite فرمول سنتی بتل رویال را دنبال می‌کند یعنی صد بازیکن را به داخل زمینی بزرگ وارد می‌کند تا به وسیله غارت بتوانند زنده بمانند. این عنوان از تکنولوژی به کار رفته در PUGB استفاده می‌کند اما در بیرون ،کاملا با آن متفاوت است. گیم‌پلی این بازی بسیار سرگرم‌ کننده و جذاب است.

Fortnite در ظاهر کارتونی به نظر می‌رسد و در نگاه اول شما را جذب نخواهد کرد. اما جنبه منحصر به فرد آن این است که شما هنگام گشت و گذار در نقشه می‌توانید با استفاده از منابع ساختمان هایی بسازید که بعدا در مراحل جلوتر به شما کمک خواهند کرد. برای خرید این بازی از مایکروسافت استور به این لینک مراجعه نمایید.

GTA V: Motor Wars

Motor Wars به تازگی به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Smuggler’s Run به GTA V آنلاین آمده است و این اولین تلاش راک استار برای آوردن حالت بتل رویال به بازی خود است. جالب است بدانید که نقشه GTA V به دلیل بزرگی بی‌ حد و اندازه آن، برای این حالت فوق‌العاده است.

شما هنوز هم از آسمان به داخل نقشه می‌پرید و باید دشمنان خود را از پا دربیاورید. اما همانند نامش، بیشتر تمرکز آن روی جنگ با ماشین قرار گرفته است.

بدون شک بازی های آینده راک استار نیز از این حالت مستثنا نخواهد بود اما فعلا، این یک به‌روزرسانی رایگان برای یکی از بزرگ‌ترین و بی‌نظیرترین بازی های سال های اخیر است. برای خرید این بازی از مایکروسافت استور به این لینک مراجعه نمایید.

The Culling

اگر هر زمانی قرار بود که فیلم The Hunger Games به یک بازی ویدیویی تبدیل شود، در انتها چیزی مثل The Culling از آب در می‌آمد. این بازی فرمول استاندارد بتل رویال یعنی نقشه‌ای بزرگ با صد بازیکن را نادیده گرفته و برای ایجاد تجربه‌ای سخت‌تر، تنها شانزده بازیکن را هم‌زمان به بازی می‌فرستد.

با وجود نقشه‌ و زمینی کوچک‌تر، برنده شدن در این بازی روند کاملا متفاوتی با بازی های بتل رویال دارد. جنگیدن با اسلحه از راه دور تقریبا غیر ممکن است و شما باید تن به تن با دشمنانتان روبه‌رو شوید.

The Culling دیگر در حال توسعه فعال نیست یعنی نقشه و قابلیت جدیدی دریافت نمی‌کند اما سرور های آن فعلا کار می‌کنند. برای خرید این بازی از مایکروسافت استور به این لینک مراجعه نمایید.

Minecraft

صبر کنید. جدی صبر کنید! اگر شما طرفدار بازی های ساخت و ساز نیستید، بدانید که ماینکرفت یک حالت غیررسمی بتل رویال نیز دارد که کاملا جذاب و سرگرم کننده است.

دقیقا از مفهوم اصلی استفاده شده یعنی این که بازیکنان در زمینی ظاهر می‌شوند و باید وسایل و ابزار جمع‌آوری کنند تا دشمنانشان را از پا دربیاورند. از همه بهتر این که چون این ماینکرفت است، شما به راحتی می‌توانید سرور های فعال با تعداد زیادی از جمعیت را پیدا کنید.

این حالت یک فرم ساده و پایه‌ای از بتل رویال بوده که توسط مکانیک ماینکرفت محدود شده است. اما آن چه که سازندگان آن موفق به دستیابی شده‌اند، قابل توجه است. شما حتما می‌خواهید برای بهترین تجربه به سرورهای شناخته شده و بزرگ‌تر مثل Mineplex وصل شوید، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا این بازی را خریداری کنید. برای خرید این عنوان از مایکروسافت استور به این لینک مراجعه نمایید.

به زودی: The Darwin Project

ا وجود این که The Darwin Project هنوز در دسترس قرار نگرفته، اما به دلیل زیبایی این بازی باید به آن اشاره می‌کردیم. The Darwin Project به زودی به کامپیوتر های شخصی و به عنوان بازی انحصاری ایکس باکس عرضه می‌شود.

این بازی در مراسم E3 2017 سر و صدای زیادی به پا کرد و اجزای سنتی بتل رویال مثل نقشه بزرگ و جنگ برای بقا، را با بازی های بازماندگی قدیمی ترکیب می‌کند.

The Darwin Project قرار است در بهار سال 2018 عرضه شود و قطعا جزو عناوینی خواهد بود که طرفداران بتل رویال به سادگی از کنار آن عبور نخواهد کرد.

آیا شما نیز از سبک بازی های بتل رویال خوشتان می‌آید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

تعداد بازدید: ۲۳۵۸

دیدگاه ها (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

وبسایت تخصصی سواد رسانه

فــــراپــــرده

برای دعوت اساتید با این شماره تماس بگیرید :
09194403050

طبقه بندی موضوعی

فراپیشنهاد

  • نقد و بررسی کامل فیلم تایگر زنده است «Tiger zinda hai 2017»

    نقد و بررسی کامل فیلم تایگر زنده است «Tiger zinda hai 2017»

    وقتی سلمان خان سردار سلیمانی هند می شود!


    درآمدی بر سینمای هند همراه با نقداستراتژیک فیلم «تایگر زنده است»


    سلمان خان این بار در دل داعش...


    با تحلیل اختصاصی فراپرده از: 

    پرفروشترین فرنچایز تاریخ بالیوود

    جدیدترین و پرفروش ترین فیلم سلمان خان

    سیاسی ترین فیلم بالیوود در سال های اخیر

    برنده جایزه بهترین جلوه های ویژه در جشنواره 2018 Filmfare

    همراه ما باشید ...

فرابازدید

جدیدترین پست ها

نويسندگان

آخرین نظرات شما

RSS فراپرده در آپارات فراپرده در تلگرام فراپرده در سروش

هدایت به بالای صفحه